2009. november 18., szerda

Nessie élete 3. fejezet

3.fejezet
Az álom
/Nessie szemszöge/

(10 év múlva)

Mióta anyu meghalt,a család teljes letargiában van.Apu visszajött,s kezdem kapiskálni,hogy milyen volt,mielőtt anyu belépett apu életébe.Teljesen közömbös lett apu arca és a tulajdonosa is./Ha rá gondolok máris frászt kapok./ ekkor kopogtak az ajtón.
-Szabad
-Szia Nessie-monta apu a fájdalmas arcával eggyütt.
-Mit szeretnél?
-LEFÁRADNÁL VÉGRE????-kiáltott rám apu.Hát igen minden könnyebb volt mikor anyu itt volt!
-Nem hallottalak szólni.
-Mondtál valamit?-kérdezte a fájdalommal teli hang.KOMOLYAN MONDOM ELEGEM VAN AZ ÁLLANDÓ KEDÉLYVÁLTOZÁSAIVAL!!!!
-Semmit.Menjünk!-mondtam és egy másodperc alatt ott teremtema nappaliban-Igen?
-Nessie elmegyünk!-mondta Carlisle dühtől tajtékzó arccal-és nincs apelláta rendben?
-Rendben megyek pakolni,-és ekkor olyan történt amit nem néztem volna ki Emmetből.
-Már nem kell megcsináltuk neked elkényeztetett liba.-mondta jégszárazon Emmett-inkább menj aludni!-mondta már kedvesebb hangnemben.
-Rendben.Jó éjszakát.!!.
-Neked is-mondták a többiek egy emberként... vagyis... vámpírként.
Így aztán felmentem,elvégeztem esti teendőimet,aztán szó szoros értelmében:álomba sírtam magam.
Aznap éjjel valami furcsát álmodtam...!!...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése