2010. január 1., péntek

Nessie élete 4.fejezet

4.fejezet:az álom és az álompasival találka

Egy réten voltam de ami a legmeglepőbb az az volt ,hogy
anyu és egy másik idegen és rólam beszéltek,de úgy,hogy
én ne értsem.Aztán anya olyat mondott amit el sem akarok
hinni.
-Nessie ő itt Taylor Lautner jó barátom meg fogtok ismerkedni
és ő lesz a jövendőbeli férjed,de ez csak akkor valósul meg,ha
őszintén fogod Őt szeretni.Ő majd segít engem visszavinni az
élők közé de 1 darab ára van:Hozzá kell menned feleségül.
-Rendben.És nem esik majd nehezemre a szerelem iránta mert jól néz ki!
-Hé én is itt vagyok-durcizott Taylor,anyu felé fordult.
-Jajj Tay lécci most a lányommal beszélek!-visszafordul felém-Nessie
holnap pontosan 9:00-ra legyél ott a könyvtár előtt.Ott fog várni rád Tay.
Mutatkozzatok majd be akkor egymásnak...
-De most is bemutatkozhatnánk...-anya szúrós pillantása beléfolytotta a szót.
-Tehát ismerkedjetek meg,barátkozzatok össze az összebarátkozásból pedig
majd legyen szerelem.Van kérdés?
-Igen.Hogyan fog rajtad segíteni Tay?
-Ó ez egyszerű mert ő a kiválasztott akit a sors rendelt hozzád,hogy megvédjen,
szeressen és örökké veled legyen.-anya Tay felé fordul-bár ez nem lessz
nehéz-kuncogott fel anyu-úgy látom igazán tettszel Tay-nak.
-De Bella-méltatlankodik Tay
-Jólvan jólvan az az igazság,hogy Tay a te kiválasztott szerelmed,de jól választottuk
ki ezek szerint minden jól fog alakulni.De most nincs időnk teketóriázni!
Apád mindjárt felébreszt.Nem húzhatjuk az időt.
-Mi?Mivan?
-most fogsz felébredni de fájni fog a szived.Sajnálom..
-De mit anyu?
-Nincs több időnk menned kell!!3..........2..........1..........0 viszlát kicsim.
-Viszlát Nessie-mondta utolsónak Tay.És éreztem,hogy apa már fel akar kelteni.
-Nessie kicsim kelj fel.
-Jó reggelt apu
-neked is.Hoztam fel neked reggelit.
-apu nem kellett volna
-de többet kell a gyermekemmel foglalkoznom
-o.k.Hány óra?
-8:25
-8:25?Ö... apu elviszel a könyvtárba 9:00-kor találkoznom kell valakivel.
-Rendben de egyél mert külömben sehova sem megyünk-mosolygott apa.
Apa mosolygott?Jézus mi fog történni még összedől a ház.Ne érts félre örülök,hogy
apu mosolyog de ez mostanság nagyon furcsa idefele.
-O.K.-megettem a reggelim utána apu kivitte a tányért míg én fogtam a neszeszerem
és elvonultam fürdeni.Majd kiléptem a fürdőből és a szekrényemből elővettem 1 csőszáru
farmert és egy pántos toppot hozzá a kedvenc fehér boleróm és a fekete magassarkú
(dögös) csizmám.
-Mehetünk-indultam ki a szobámból,elbúcsuztam mindenkitől majd az ajtó fele vettem az
irányt de apu feleelt és úgy vitt a Volvóhoz.Beültetett,villámgyorsan megkerülte a kocsit és már el is indultuk.
-Itt is vagyunk-szólalt meg 2 perc múlva.
-köszi és szia-puszit nyomtam az arcára és innen láttam,hogy nehezen de megpróbál normális
apuka lenni
-Nincsmit.Eljöjjek majd érted?
-Nem kell majd hazaszaladok,de ha nem akkor felhívlak....O.K.?
-O.k. jó mulatást szia
-szia-becsaptam a kocsi ajtaját és még volt 1 percem 9:00-ig.
-Menni fog ez!-bíztattam magamat.Közben odalépkedtem a könyvtár ajtajához.
-Hello Nessie-szólít meg Tay
-Hello Tay
-Látom te komolyan veszed azt amit álmodtál.A legtöbb ember nem ilyen.
-Igen tudom.De én a családomért képes vagyok akár meghallni is.-erre Tay elsápadt.
-Mit mondtál?Csak nem azt,hogy képes vagy meghallni a családodért?
-Igen van ezzel esetleg valami probléma?
-Van.
-És mi az?
-És velem meg a családoddal mi lessz ha meghallsz?.Gondolkodj előbb mint cselekedj.
-O.K.
-Nincs kedved meginni valamit miközben megismerjük egymást?
-De
-És mit kérsz?Számodra határ a csillagos ég-mondta Tay miközben igen szerelmesen néz rám.
Jézusom de helyes pasi.
-Aliceék hogy vannak?
-Te honnan ismered őket?
-Úgy,hogy már mindenkivel találkoztam a családodból.
-Oh....értem......nincs keded eljönni hozzánk?
-De
-Akkor hívom aput,hogy jöjjön értem.
-O.K.
-Mond Nessie
-szia apu értem tudnál jöni?
-persze két perc és ott vagyok.-és 2 perc múlva tényleg megjelent.
-hello Tay mi ujság-köszöntötte apu Tay-t.
-Semmi különös elvagyok főleg így,hogy megtaláltam a szerelmem.
-Oh és ki az?
-Hát Nessie természetesen.
-O.K. üljetek be és irány haza.
Beültünk a kocsiba bár akkor még nem tudtam,hogy váratlan vendégünk
lessz Tay-on kívül...

Bocs ,hogy eddig nem voltam csak nem találtam a füzetet amibe a történetemet szoktam írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése