2010. január 26., kedd

Nessie élete 5. fejezet

5.Fejezet
Tulajdonítás,féltékenység,harag,lebukás,boldogság egy napon




Mikor beléptünk a házba,megláttam a család vesztét.
Tanya egyenesen felénk közeledett.Na abból ehet, hogy őt is el akarja csábítani.
De nem fogom hagyni!Tay csak az enyém!/Na jó ez kicsit durva,már a saját tulajdonomnak
tekintem/
-Nessie-köszönt Tanya aztán aput kezdte el kémlelni majd megnézte magának Tay-t.
Milyen helyes pasi!El fogom csábítani Nessietől, hogy az enyém legyen,és akkor majd
Nessie is úgy jár mint Bella,csak nem én öletem meg őt,hanem csak megfenyegetem, hogy
ő csak az enyém!De mi is a neve?Ja persze még nem mutatkoztak be!És talán megöletem a Volturival,pont mint Bellát
-Taylor Lautner
a neve Tanya,és hallottam amit gondoltál és tettél,te aljas dög!
-Tanya értetlenkedve nézett rám.Hát persze nektek elfelejtettem
elmondani, hogy mostanság képes vagyok gondolatokat olvasni,pont mint apu.
-Miről beszélsz Nessie kicsim?-kérdezi apu/Mivan? Apu sincs elemében ma!/
-Hogy értetted, hogy hallottad mit gondolt és tett Tanya?
-Apu?Kérdezek most valamit és légyszi válaszolj rá!Válaszolni fogsz?-kérdeztem
-Persze
-Be van kapcsolva a képességed?
-Nincs, miért?
-El kell mondanom valamit-sohajtottam,ez nem lessz majd könnyű menet-Mostanság
rendelkezem apu képességével,és így hallottam Tanya gondolatait.
-És elmondanád mi volt az?-kérdezte Carlisle,hát neki az biztos, hogy van önuralma,
ha Tay nem fogna le,megfolytanám egy kanál vízben Tanyát.
-Persze!Szószerint idézzek?-kérdeztem mire mindenki bólintott,kivéve Tanyat aki
ellenségesen méregetett-O.k......
Milyen helyes pasi!El fogom csábítani Nessietől, hogy az enyém legyen,és akkor majd
Nessie is úgy jár mint Bella,csak nem én öletem meg őt,hanem csak megfenyegetem, hogy
ő csak az enyém!De mi is a neve?Ja persze még nem mutatkoztak be!
És talán megöletem a Volturival,pont mint Bellát.
-Ez nem igaz-kiáltotta Tanya,majd rám vetette magát,mielőtt bárki megállíthatta volna
bárki
-Tanya, te többé nem vagy a család tagja!Távozz!-mondta kőkeményen Carlisle,
de tudtam, hogy neki fáj mert mégis csak barátok voltak.
-Ne Carlisle hagyd!-szoltam neki,mire mind rám néztek értetlenül,de nem csodálom,
még őt védem mikor Ő támadott nekem.-Énrám úgysincs szükség,és így Tanyát
befogadhatjátok,mert én csak hátráltatok a családnak.Úgyhogy Elmegyek..-már
épp folytattam volna,mikor Tay befogta a szám, és gondolatban üzent,hogy anyu a nappaliban van.-Mi?Ezzel ne viccelj Tay
-Pedig ez így igaz-mondta majd elkezdett befele húzni.-Hölgyem-mondta és kitárta az ajtót
bementünk a nappaliba és én nem bírtam tovább, odaszaladtam anyuhoz és jó szorosan megöleltem.
-Jó ujra látni téged a saját szememmel, és nagyon hiányoztál,de azért ne akarj elmenni mert Tanya megöletett,és ezért persze ha csak Carlisle megengedi,elégtételt veszek.-kérdőn
nézett Carlislera aki meglepően bólintott,mire Tanya elrohant, de mivel én tudtam, hogy
anyunak mi az eggyik képessége,így könnyen lefagyasztja Tanyát aki arra az időre amíg anya oda nem ér,addig fagyott lessz.Megérdemli.
-Gyertek már!Ezt nektek is látni kell.Mert majd utána már a szátok fájni fog
annyit fogtok kérdezni anyutól,Taytól és tőlem...hogy az csak na-nem kellett kétszer
mondani,mind annyian elindultunk anyu fele,de nem sejtettük,hogy mi vár ránk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése