2010. április 2., péntek

Nessie élete 7. fejezet

7.fejezet
Boldog vég
/Tay szemszöge/



Megkérdeztem ami eddig is nagyon bennem bujkált, és szinte felemészt a tudat, hogy lehet sosem lessz az enyém.Abba belehalnék, ha nem szerelemmel szeretne.
-Ho...ho..hogy mit mondtál?-kérdezte Nessie.Hát nem aranyos amikor zavarban van és dadog?
Szerintem a világon ő a legszebb lány.!!.
-Az kérdeztem lennél-e a feleségem!-mondtam és nem tudtam megállni egy mosoly nélkül, hisz annyira zavarban volt...hát látnotok kellett volna az arcát:)
-Nos..hát..-látszólag nem vette észre mennyire vágyom rá, mint férfi a nőre.Sajnos!-Tay...a válaszom az, hogy....IGEN-Nekem se kell több megfogom és a levegőben megpörgetem, míg ő nevet.Látszott a családján, hogy boldogok,de egyben szomorúak, mert elvesztik őt.De ez nem fog megtörténni.Mindig azon leszek, hogy jó legyen neki!Végre rátaláltam az igaz szerelemre!Nagyon örülök!:)

/Bella szemszöge/


Mindannyian lélegzetvisszafojtva vártuk, hogy Nessie mit válaszol, és amikor kimondta az Igen-t nagyon nagy boldogság járta át a testem, de egyfajta bánatot is éreztem, hogy kevesebbet lessz velünk.Hát ilyen egy anya élete, és valójában még csak most ébredtem, rá, hogy én mindvégig csak attól féltem, hogyelveszítem a lányomat, aki az én univerzumom egyik közepe.Láttszot szerelmemen, hogy neki is fáj ami nekem, de nem panaszkodhat, hiszen a vak is látja, hogy most igazán boldog Nessie, és ez neki nagyon fontos, hogy nemcsak Nessie, hanem az én boldogságom is fontos neki.Apropó még el kell beszélgetnem vele a távollétes ügyben, mert nem nyelem le, ahogyan a lányunkkal bánt.El is határoztam, hogy jó alaposan leszidom, mikor Alice eztmeglátta, felugrott a kanapéról/Mert egy idő után bejöttünk/és elkezdett nevetni, de Edward nagyon mérges képet vágott, ezért ara következtettem le, hogy nem mutatja meg neki, amiért hálás vagyok.Hát ez volt a vége a sztorinak, és mint legtöbbször ez is Happy End-el végződik!:)

Vége az első novellának!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése